Acasă Cool Ce tip de meditație ti se potrivește?

Ce tip de meditație ti se potrivește?

Meditația poate fi excelentă. Cercetările arată că meditația vă poate ajuta în problemele de sănătate mintală, vă poate scăpa de stres, vă poate îmbunătăți memoria, vă poate ajuta să combateți insomnia îmbunătățindu-vă somnul și, practic, vă ajută la menținerea sănătății creierului. (Încă nu se știe sigur dacă meditația vă poate ajuta părul să crească mai repede sau să pună capăt patriarhiei … personal, nu aș fi surprins dacă ar putea.)

Dar mulți dintre noi încă nu am reușit să includem meditația în viața noastră de zi cu zi. Conform unui sondaj național, procentul americanilor care au meditat, sau au încercat meditația, a fost de aproximativ 10 la sută în 2007 – și acest procent a crescut doar la aproximativ 12 la sută. Aceste cifre ne fac să ne punem întrebarea: De ce nu meditează deja cei mai mulți dintre noi?

Cred că totul se reduce la personalizare – sau la lipsa acesteia. De exemplu, yoga: știm cu toții că este bună pentru noi, dar ne gândim, de asemenea, că toată lumea are o practica preferată de yoga. Nu ați recomanda un curs de yoga intensivă cuiva care nu a exersat de ani buni, la fel cum nu ați recomanda tipuri de yoga mai lente, cum ar fi hatha, persoanelor care doresc cu adevărat să transpire și să fie solicitate fizic.

Dar când vine vorba de meditație, avem în continuare această idee că „un stil se potrivește” tuturor. Cu toate acestea, sunt fericit să confirm că acest lucru nu este adevărat. Există numeroase tipuri și tehnici diferite de meditație. Găsirea acelui tip care este potrivit pentru dvs. este primul pas către crearea acestui obicei minunat. Și nu vă faceți griji dacă mintea dvs. nu pare să ia pauză imediat – se întâmplă tuturor la început, indiferent de tipul de meditație practicat.

Deci, care este tipul potrivit de meditație pentru dvs. acum?


Dacă luptați cu gândirea pozitivă …

Dacă emoțiile negative, cum ar fi îndoiala de sine, tristețea, gelozia, mânia și anxietatea au o modalitate de a se strecura la dvs. în minte, aflați că nu sunteți singur. Știm că gândirea pozitivă este excelentă, dar pentru unii dintre noi, pur și simplu nu funcționează. Și atunci când vă aflați într-o stare proastă (din mai multe motive), este practic imposibil să săriți direct în modul Pollyanna. Însă ceea ce este cu totul posibil este să lucrați cu acele emoții negative, astfel încât să le puteți controla – în loc să încercați abordarea inversă.

Ar trebui să încercați meditația ghidată. Aplicația Insight Timer oferă programe de meditație ghidată bazate pe sentimentele cu care vă confruntați în prezent. Fie că aveți nevoie de ajutor pentru acceptare, pentru a face față pierderilor sau pentru a vă trata durerea, depresia sau mânia, puteți găsi o sesiune care vă vorbește literalmente. Doar asigurați-vă că profesorul are o voce pe care o găsiți liniștitoare. Îmi plac foarte mult meditațiile ghidate de Sarah Blondin: „Sinele nostru în război și Sinele nostru infinit” este despre controlul furiei și m-a salvat de câteva explozii de furie.


Dacă vreți să faceți exerciții fizice mai bine

Cum să stați nemișcat timp de câteva minute pentru a ajuta la întărirea mușchilor abdominali? Mă bucur că ați întrebat. Deși exercițiile fizice au un fel de a ne face prezenți la început, după un timp, ajungem să facem mișcările în mod mecanic, ceea ce poate duce la nemulțumire față de practica dumneavoastră sau, mai rău, la accidente. Oprirea creierului în timpul exercițiului (și după) vă ajută la prevenirea acestui lucru.

Ar trebui să încercați:  meditația Mindfulness și yoga.

Ashley Elgatian, profesoară de yoga și fondatoare a Tyan Yoga, recomandă combinarea practicii yoga cu meditațiile de mindfulness, cum ar fi cele din aplicația Headspace pentru persoanele active, care au probleme în a își putea elibera mintea de gânduri.

„Când mințile noastre sunt ocupate, ne părăsim corpurile și pur și simplu ne pierdem în gândire”, spune Elgatian.

Acest lucru are efect asupra corpului nostru fizic – el devine tensionat și încordat, ceea ce face relaxarea o stare mai greu de atins. Rutine simple de mindfulness ne pot ajuta: practicarea mindfulness o dată pe zi creează noi căi neuronale.

De asemenea, Elgatian crede că yoga este o modalitate excelentă de a pătrunde în meditație. „În yoga, sunteți atenți la respirație pe tot parcursul practicii, iar în timp ce exersați vă veți prinde când sunteți distras: nu aveți de ales, deoarece sarcina dvs. este să vă concentrați asupra corpului fizic.


Dacă vreți doar să dormiți

Trei dimineață și încă mai sunteți treaz? Există multe motive pentru care vă puteți confrunta cu insomnia, dar un lucru este sigur: meditația vă poate ajuta. Studiile au arătat că meditația mindfulness vă poate ajuta să declanșați momentul de relaxare necesar pentru ca să dormiți în sfârșit ca un copil.

Ar trebui să încercați : The Sleep Stories din aplicația Calm.

La fel ca basmele cu care obișnuia bunica să vă culce, acestea vă pot ajuta să adormiți ca atunci când erați copil.


Dacă doriți să dedicați puțin timp îngrijirii de sine

Dacă vă gândiți la cum sună, s-ar putea să credeți că îngrijirea de sine este un act inerent egoist. Dar stresul, depresia și anxietatea nu sunt doar personale – sunt reflecții ale culturii în care trăim. Când ne dedicăm timp pentru a ne îngriji și a reflecta asupra stării lumii din jurul nostru, ne putem separa de aceste mesaje cotidiene pentru a cultiva mulțumire.

Ar trebui să încercați: aplicația de meditație Awaken.

Aplicația Awaken reușește să creeze legături între starea noastră interioară și lumea exterioară. Eradicarea patriarhiei, a rasismului și a altor sisteme de opresiune necesită examinarea modurilor în care interiorizăm mesajele despre cine suntem.


Dacă în prezent meseria voastră vă zdrobește sufletul …

Este deja vineri? Este zi de plată? Cum s-a ajuns ca acel termen limită să fie doar responsabilitatea dvs.?!

Chiar dacă aveți norocul să vă iubiți cu adevărat slujba, concentrarea și motivația nu sunt întotdeauna ușor de găsit. (Așa.de.multe.lucruri.se.întâmplă.pe.internet!) Ghiciți ce vă poate ajuta? Meditaţia.

Ar trebui să încercați: Headspace at Work.

Acest program realizat de aplicația Headspace ajută organizațiile „să creeze un mediu de muncă mai fericit și mai sănătos” prin meditație. Cu toate acestea, dacă șeful dumneavoastră nu este interesat să facă acest lucru, puteți beneficia de meditațiile Headspace pentru focus.


Dacă credeți că nu aveți timp să meditați …

Vă înțeleg în totalitate. Simt că niciodată nu am timp să dau cu mopul prin apartamentul meu, dar se pare că găsesc întotdeauna timp să vizionez fiecare episod cu supereroi de pe CW. Găsim timpul necesar pentru lucrurile care ne plac și le considerăm importante. Cum puteți ști dacă vă place meditația dacă sunteți întotdeauna prea ocupat pentru a încerca? Începeți cu pași mici.

Ar trebui să încercați: tehnica „16 secunde” de David Jibla.

„Începeți cu o inhalare lungă, lentă și profundă, urmăriți cum aerul va trece încet în voi și va ajunge în burtă. Apoi, țineți-vă respirația și observați cum aerul va rămâne în burtă ”, spune Ji. „Eliberează-ți respirația și observ-o pe măsură ce se deplasează înapoi, prin tine și iese prin nări. Pe măsură ce continuați să expirați, urmăriți-vă respirația în timp ce o eliberați și se risipește în aer. Inspirați. Țineți aerul înăuntru. Expirați. Țineți aerul.“

Fiecare componentă durează aproximativ patru secunde, deci întreaga experiență durează doar 16 secunde. Puteți număra pe parcurs sau pur și simplu vă puteți lăsa pradă procesului și vedeți unde vă conduce. Șaisprezece secunde este tot ce vă trebuie pentru a vă exersa prezența. Puteți mări ușor practica la aproximativ un minut făcând-o de patru ori sau la cinci minute făcând-o de 20 de ori.

„Practicați toată ziua, în timp ce sunteți blocat în trafic, stați la coadă, stați la baie, participați la o întâlnire sau chiar faceți un duș”, spune Ji. „Se bazează pe tehnica antică de respirație atentă popularizată de Buddha acum 2.600 de ani.”

Acest proces testat în timp va infuza instantaneu toate conversațiile din capul dumneavoastră cu un pic de liniște – vârtejul din jurul dvs. încetinește, creând o aură de liniște primitoare pe care ceilalți o apreciază.

În timp, toate interacțiunile dvs. încep să se desfășoare la o viteză mai lentă, primiți informații mai clar, prelucrați totul mai obiectiv și vorbiți mai echilibrat și semnificativ. ”

Voi medita la asta.