Acasă Produse 5 Cele Mai Bune Aplicatii si Site-uri pentru Contorizarea Caloriilor

5 Cele Mai Bune Aplicatii si Site-uri pentru Contorizarea Caloriilor

Monitorizarea caloriilor si al aportului de mancare poate fi importanta.

Cercetarile arata ca persoanele care tin evidenta caloriilor pierd mai mult in greutate si sunt mai predispuse sa se mentina la un anumit nivel.

La ora actuala este foarte usor sa va contorizati caloriile. Exista multe website-uri si aplicatii utile care va ajuta sa va monitorizati aportul si sa va numarati caloriile.

Acest articol trece in revista cele mai bune 5 contoare de calorii disponibile la momentul prezent.

Toate sunt accesibile online si inregistrarea dureaza mai putin de 1 minut. In plus, dispun si de aplicatii pentru iPhone, iPad si Android.

Si nu in ultimul rand, toate sunt gratuite.


MyFitnessPal

MyFitnessPal este unul din cele mai populare contoare de calorii la acest moment.

Va monitorizeaza greutatea si va calculeaza un aportul zilnic recomandat. In plus, contine si o agenda bine gandita a alimentelor si o inregistrare a exercitiilor fizice.

Prima pagina ofera o imagine clara a numarului de calorii pe care l-ati consumat in timpul zilei. In plus, arata si diferenta ramasa din aportul de calorii recomandat si numarul celor consumate in timpul exercitiilor fizice.

Daca folositi un dispozitiv de monitorizare fitness, MyFitnessPal poate fi sincronizat cu acesta pentru a incorpora datele in evidenta exercitiilor fizice.

Contorul monitorizeaza progresul in raport cu obiectivele dumneavoastra si ofera forumuri de discutii cu colegi utilizatori. Forumurile includ conversatii, retete, trucuri si povesti personale de succes.

Baza de date cu privire la alimentatie, a contorului MyFitnessPal, este foarte vasta, continand peste 5 milioane de alimente. Puteti chiar sa descarcati retete de pe internet sau sa creati alimente si preparate personalizate.

Contorul salveaza chiar si mesele dumneavoastra preferate daca faceti o setare in acest sens.

In plus, scanner-ul de coduri de bare a contorului MyFitnessPal va permite sa introduceti instant informatiile nutritionale ale unor alimente ambalate.

Fiecare zi este redata sub forma de diagrama, etaland defalcat carbohidratii, proteinele si grasimile.Puteti chiar sa introduceti mentiuni pentru fiecare zi, inregistrand modul in care au decurs lucrurile sau cum v-ati simtit.

MyFitnessPal pune la dispozitie o versiune gratuita. Totusi, unele dintre caracteristicile sale pot fi accesate doar in versiunea premium, care costa 250lei pe an.

Argumente Pro:

  • MyFitnessPal are cea mai mare baza de date disponibila intr-o aplicatie de monitorizare a alimentatiei si include multe preparate de restaurant.
  • Poate descarca retete de pe internet si calcula continutul de calorii pentru fiecare portie.
  • Puteti “adauga rapid” caloriile, daca nu aveti timpul necesar sa adaugati detaliile despre o anumita masa.

Argumente Contra:

  • Din moment ce majoritatea alimentelor sunt postate de alti utilizatori, numarul de calorii poate sa nu fie tocmai precis. Pot exista mai multe inregistrari ale aceluiasi produs.
  • Marimea portiilor din baza de date poate fi dificil de editat, ceea ce poate creea dificultati daca portia dumneavoastra a fost mai mica sau mai mare decat cea redata in aplicatie.

Mai multe: Website   |    Aplicatie pentru iPhone   |    Aplicatie pentru Android    |    Videoclip instructiv


Lose it!

Lose it! este un alt contor de monitorizare a sanatatii care include un jurnal de alimente si exercitii fizice usor de folosit. De asemenea il puteti conecta si cu un pedometru sau alte dispozitive de fitness.

In functie de greutatea, inaltimea, varsta si obiectivele dumneavoastra, contorul Lose it! ofera o recomadare personalizata pentru aportul de calorii. Dupa care va monitorizeaza caloriile pe pagina principala.

Contine o baza de date a alimentelor usor de inteles si o imagine reprezentativa pentru fiecare aliment inregistrat. Jurnalul alimentelor este simplu si usor de utilizat. Adaugarea de noi alimente nu este deloc complicata.

In plus, contorul Lose it! are un scanner de coduri de bare pentru alimentele ambalate, iar alimentele obisnuite sunt salvate pentru o inregistrare ulterioara mai rapida.

Lose it! va arata schimbarile referitoare la greutate sub forma de grafic, ofera acces la discutii active ale comunitatii utilizatorilor si tine o evidenta totala pe zi si pe saptamana.

Sectiunea numita “provocari” va permite sa participati la provocari in alimentatie sau sa va creati propria provocare.

Cu un abonament premium, care costa 150lei pe an, va puteti stabili mai multe obiective, inregistra informatii suplimentare si obtine caracteristici aditionale.

Argumente Pro:

  • Lose it! are o baza de date completa de alimente renumite din restaurante, magazine alimentare sau de la marii producatori, toate fiind verificate de echipa lor de experti. Poate descarca retete de pe internet si calcula continutul de calorii pentru fiecare portie.
  • Aplicatia va permite sa setati notificari pentru a nu uita sa va inregistrati mesele si gustarile.

Argumente Contra:

  • Este dificil sa inregistrati preparate facute in casa sau sa le calculati valoarea nutritiva.
  • Aplicatia poate fi mai complicat de explorat.
  • Lose it! nu monitorizeaza macronutrientii.

Mai multe: Website   |    Aplicatie pentru iPhone   |    Aplicatie pentru Android    |    Videoclip instructiv


FatSecret

 FatSecret este un contor de calorii gratuit. Include un jurnal de alimente, o baza de date a alimentatiei, retete de preparate sanatoase, inregistrarea miscarii fizice, un grafic de greutate si o agenda.

Un scanner de coduri de bare va ajuta sa monitorizati alimentele ambalate.

Pagina principala arata aportul total de calorii, precum si carbohidratii, proteinele si grasimile defalcate – le afiseaza atat pe zi cat si pe fiecare masa.

FatSecret ofera o imagine de asamblu pe scurt asupra fiecarei luni, inclusiv totalul caloriilor consumate zilnic si media totala pe fiecare luna. Acesta caracteristica poate fi convenabila pentru a va monitoriza progresul per ansamblu.

Contorul de calorii este foarte usor de utilizat. Include si discutii ale comunitatii, unde utilizatorii pot impartasi povesti de succes, trucuri, retete si altele.

FatSecret pune la dispozitie o caracteristica numita “provocari”, in cadrul careia, utilizatorii pot creea sau participa la provocari de alimentatie intr-un grup restrans de persoane.

Website-ul lor este plin de informatii si trucuri, dar si de articole pe o gama variata de subiecte.

Argumente Pro:

  • Baza de date a alimentelor este inteligibila, incluzand multe alimente existente in supermarketuri si restaurante.
  • Alimentele inregistrare de alti utilizatori sunt evidentiate, astfel incat utilizatorii sa poata verifica acuratetea informatiilor.
  • FatSecret prezinta carbohidratii neti, care pot fi utili celor care tin diete sarace in carbohidrati.

Argumente Contra:

  • Interfata este destul de aglomerata si confuza.

Cron-o-meter

 Cron-o-meter va permite sa va monitorizati usor alimentatia, miscarea fizica si greutatea corporala.

Ofera cantitatile fixe ale portiei si o baza de date solida a exercitiilor fizice. Daca sunteti insarcinata sau alaptati, puteti selecta un profil personalizat bazat pe o nevoie mai mare de calorii.

De asemenea, puteti anunta contorul Cron-o-meter ca urmati o anumita dieta, precum paleo, saraca in carbohidrati sau o dieta vegetariana saraca in grasimi. Acest lucru schimba recomandarile de macronutrienti.

Jurnalul de alimente este foarte simplu si usor de utilizat. Sub acesta veti gasi o diagrama bara care arata o defalcare a carbohidratilor, grasimilor si proteinelor pentru ziua respectiva, alaturi de totalul de calorii consumate.

Cron-o-meter este util mai ales pentru monitorizarea macronutrientilor precum vitaminele si mineralele.

Pune la dispozitie o actualizare Gold pentru mai putin de 15lei pe luna, care elimina reclamele, ofera analize avansate si va asigura caracteristici extra.

Argumente Pro:

  • Usor de folosit.
  • Puteti sincroniza cu contorul datele de pe dispozitive de sanatate si sa importati greutatea, procentul de grasime din corp, somnul si alte activitati.
  • Monitorizeaza toti macronutrientii, precum vitaminele, mineralele si oligoelementele.

Argumente Contra:

  • Cron-o-meter nu compartimenteaza jurnalul de alimente in preparate.
  • Puteti adauga retete preparate in casa doar pe website, nu si pe aplicatie. Totusi, preparatele vor fi disponibile si pe aplicatie ulterior.
  • Nu are o comunitate sociala a utilizatorilor.
  • Chiar daca website-ul este gratuit, aplicatia costa 15lei.

Mai multe: Website  |    Aplicatie pentru Android    |    Videoclip instructiv

 


SparkPeople

SparkPeople este un alt contor de calorii plin de caracteristici care monitorizeaza alimentatia, activitatile, obiectivele si progresul.

Jurnalul de alimente este relativ simplu. Daca aveti tendinta sa mancati acelasi lucru des, puteti sa adaugati aceeasi inregistrare in mai multe zile.

La finalul inregistrarii fiecarei zile, puteti vedea totalul de calorii, carbohidrati, grasimi si proteine. De asemenea puteti vedea datele si sub forma de diagrama.

Retetele sunt foarte usor de adaugat, iar aplicatia este dotata cu un scanner de coduri de bare, astfel incat sa puteti inregistra alimentele ambalate.

Pagina de internet a SparkPeople are o comunitate puternica. Resursele acesteia includ retete, stiri despre sanatate, demonstratii de exercitii fizice si articole scrise de experti in sanatate si wellness.

Versiunea gratuita are una din cele mai largi baze de date online despre alimente si nutritie, insa trebuie sa va actualizati contul pentru a beneficia si de alte caracteristici.

Argumente Pro:

  • Website-ul este plin de resurse cu o varietate de subiecte.

Argumente Contra:

  • Site-ul poate fi coplesitor pentru noii utilizatori, de vreme ce contine atatea informatii.
  • Continutul este impartit pe mai multe aplicatii bazate pe diferite forum-uri. De exemplu, exista o aplicatie pentru femei gravide si alta pentru retete.
  • Uneori utilizatorii intampina probleme cu inregistrarea alimentelor in aplicatie.

Mai multe: Website   |    Aplicatie pentru iPhone   |    Aplicatie pentru Android   


Concluzia

Contoarele de monitorizare a caloriilor si a nutrientilor sunt incredibil de utile daca incercati sa scadeti in greutate, sa va mentineti sau inclusiv sa va ingrasati.

Acesta va pot ajuta chiar si sa faceti schimbari in alimentatie, precum cresterea aportului de proteina sau scaderea celui de carbohidrati.

Totusi, nu este necesar sa va monitorizati aportul in mod constant.

Incercati sa faceti asta ocazional, timp de cateva zile sau saptamani, pentru a avea o imagine mai clara asupra alimentatiei dumneavoastra.

Astfel, veti stii mai bine unde sa faceti ajustari pentru a va atinge obiectivele.